Henko Startet 14.August.2021 Del på Facebook Startet 14.August.2021 Hei, jeg har en optimax 90 hk 2007 som lader ut batteriet når motoren er stoppet med hovedbryteren på som vanlig. Mener dette begynte etter at jeg skiftet en coil og tror det er på selve motoren årsaken til utladningen er. når hovedbryteren er av er alt ok. noen som har kjennskap til lignende hendelser og hva som jeg kan gjøre for å rette feilen, har sjekket alt utenom motoren og ikke funnet noe feil. Håper noen kan hjelpe å løse dette problemet mvh Henrik Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 Jeg ville benyttet et thermokamera. Eller feilsøke med en strømtang. Sitér dette innlegget Link to post
Pilot1 Svart 14.August.2021 Del på Facebook Svart 14.August.2021 Hadde samme problem på min Yamaha F300, det viste seg å være lekkasje i bensinslangen ved filteret, det står utsatt til i et stuerom i min båt. Det førte til at bensinpumpen kjørte hele tiden og tappet batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Henko Svart 14.August.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2021 Henko skrev for 5 timer siden: Hei, jeg har en optimax 90 hk 2007 som lader ut batteriet når motoren er stoppet med hovedbryteren på som vanlig. Mener dette begynte etter at jeg skiftet en coil og tror det er på selve motoren årsaken til utladningen er. når hovedbryteren er av er alt ok. noen som har kjennskap til lignende hendelser og hva som jeg kan gjøre for å rette feilen, har sjekket alt utenom motoren og ikke funnet noe feil. Håper noen kan hjelpe å løse dette problemet mvh Henrik Glemte å opplyse at motoren er uten bors 2 takt (med oljetank) på en Askeladd Bowrider 535 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.