Jump to content

Batteriet lades ut

Henko

Recommended Posts

Hei, jeg har en optimax 90 hk 2007 som lader ut batteriet når motoren er stoppet med hovedbryteren på som vanlig. Mener dette begynte etter at jeg skiftet en coil og tror det er på selve motoren årsaken til utladningen er. når hovedbryteren er av er alt ok. noen som har kjennskap til lignende hendelser og hva som jeg kan gjøre for å rette feilen, har sjekket alt utenom motoren og ikke funnet noe feil. Håper noen kan hjelpe å løse dette problemet

mvh Henrik

Henko skrev for 5 timer siden:

Hei, jeg har en optimax 90 hk 2007 som lader ut batteriet når motoren er stoppet med hovedbryteren på som vanlig. Mener dette begynte etter at jeg skiftet en coil og tror det er på selve motoren årsaken til utladningen er. når hovedbryteren er av er alt ok. noen som har kjennskap til lignende hendelser og hva som jeg kan gjøre for å rette feilen, har sjekket alt utenom motoren og ikke funnet noe feil. Håper noen kan hjelpe å løse dette problemet

mvh Henrik

Glemte å opplyse at motoren er uten bors  2 takt (med oljetank) på en Askeladd Bowrider 535

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...