Gudrun Svart 24.August.2021 Link til dette innlegget Svart 24.August.2021 Ja enig med index over her, dårlig kontakt på poler og kabler kan gi "merkelige" målinger og resultat. Link to post
code- Svart 24.August.2021 Link til dette innlegget Svart 24.August.2021 Som nevnt så skal det i teorien gå greit å starte opp med laderen tilkoblet. Jeg er likevel litt forsiktig med det da den forrige (relativt ny) c-tek laderen min gikk i stykker etter jeg brukte den som "starthjelp". Jeg vet ikke om det var selve starten som tok knekken på den, eller det at jeg ikke koblet den fra mens motoren sveiv en stund. En av delene tålte den ikke, så jeg ville vært litt forsiktig med å bruke den som annet enn lader eller strømforsyning. I alle fall hvis den er utenfor garantitiden Link to post
Lars H. Svart 24.August.2021 Link til dette innlegget Svart 24.August.2021 En lader som ikke tåler start eller lading fra dynamo/solceller ville jeg holdt meg langt unna. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pime Svart 31.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 Lars H. skrev On 24.8.2021 at 15.20: En lader som ikke tåler start eller lading fra dynamo/solceller ville jeg holdt meg langt unna. Hvordan vet man det på forhånd? Link to post
Pime Svart 31.August.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2021 Faxen skrev On 22.8.2021 at 20.51: Da er de batteriene kaputt, eller har du dårlig kontakt et eller annet sted. Sjekk alle poler og koplinger. Regner med at alle kabler er tykke nok? Batteriene viste seg å være kaputt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn