Rnad82 Startet 2.September.2021 Del på Facebook Startet 2.September.2021 Hei Har fått en ulyd i turboen og regner med denne nå trenger å skiftes ut eller overhales. Har fått tilbud på KD Trading i bergen på ca 20 for ny. Synes dette var litt mye. Er det noen som vet om noen gode plasser å evt få tak i en bytteturbo eller som overhaler disse turboene? Finner desverre ikke noe nummer på den heller så om noen har mer informasjon til meg om denne turboen setter jeg pris på det Sitér dette innlegget Link to post
Morten1989 Svart 2.September.2021 Del på Facebook Svart 2.September.2021 Turbo service AS kan kansje overhale den? Jeg kjøpte ny turbo til en 2704et, av Lancing Marine i England. Den ga jeg 8000kr for inkl frakt. Sitér dette innlegget Link to post
Rnad82 Svart 2.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.September.2021 Hei. Takker for svar. Har vært i kontakt med turboservice, men de trenger flere detaljer rundt turboen. Har rotet rundt på nettet og mener at jeg har funnet 2 alternativer. MARINE Ford Marine Dover 2728 H1C 3521538 826F6K682HAA/GAA MARINE Ford Marine Dover 82 250HP W/C 2728TIM H2A Noen som vet med sikkerhet hvilken av disse som står på en orginal 84 modell ford sabb marinisert i bergen? Skiltet på turbo er desverre uleselig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.