EIDSVIKEN Startet 4.September.2021 Del på Facebook Startet 4.September.2021 Kan du bruke saltet sei i hummerteinene istede for makrell og sild Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 4.September.2021 Del på Facebook Svart 4.September.2021 Klikket meg inn for å lese hvordan du hadde fanget sei i hummerteinene 😂 Antar at feit fisk er bedre da veldig mange aromastoffer er fettløselige. Men halvråtten annen fisk funker det også. Vi brukte bare avskjær og fiskehoder i teinene da jeg var kid. Men så fikk vi nå flere hummer i trollgarnet enn i teinene også da.. Kitekat med tunfisk sies å virke, og mye annet rart også 😁 Sitér dette innlegget Link to post
EIDSVIKEN Svart 4.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2021 Hahah ja vi får se det verste som kan skje er jo at vi får Mindre Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 4.September.2021 Del på Facebook Svart 4.September.2021 EIDSVIKEN skrev 18 minutter siden: Hahah ja vi får se det verste som kan skje er jo at vi får Mindre Den dyreste hummeren er den man fanger selv, så da kan det være greit at man ikke får så mye . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Honduras Svart 7.September.2021 Del på Facebook Svart 7.September.2021 Forsøkte meg litt på hummerfiske tidligere, men fikk bare svarthummer. Brukte sikkert feil åte… Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.