Kobberbassen Startet 16.September.2021 Del på Facebook Startet 16.September.2021 Jeg har en TAMD41a som jeg ikke har noen turbotrykksmåler på. Jeg har et instrument, men lurer på om jeg skal hente ut trykk før eller etter aftercooler. Sitér dette innlegget Link to post
1stPeregrine Svart 16.September.2021 Del på Facebook Svart 16.September.2021 Jag har 2 mätaren monterat på min 41a motor på två olika platser. En via dubbelbanjon på insuget och den andra via en T-koppling på slangen på pumpen Sitér dette innlegget Link to post
Kobberbassen Svart 16.September.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2021 Takk. Da skal jeg se hvordan det ser ut hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 17.September.2021 Del på Facebook Svart 17.September.2021 Høres interessant ut med turbotrykkmåler, men dette er vel ikke standard på noen VP fra før D-serien? Har selv to KAD32, men har null peiling på hvor og hvordan føler/-erne skulle monteres og om det i det hele tatt er mulig. Håper det er greit å spørre om det på tråden din. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.