Vegard1980 Startet 20.September.2021 Del på Facebook Startet 20.September.2021 Hei. Jeg er ny på forumet her.. Holder til i Drammens området. Nettopp handlet meg en stål ketch rigget motorseilbåt på 46 fot og ca. 23t. Skuta er i god stand, men mangler all elektronikk og har veldig gamle seil. Så mitt spørsmål er: Er det noen som har noen anbefalinger for hvor jeg burde handle all elektronikk. autopilot, radar, vhf, ais, batteribank. Litium 12v utstyrsbank. 24v truster og anker. 24v starter bank. 3 banker totalt. Trenger ladesystem, varmesystem, generator for 230v, avfukter m.m Da det er så mye utstyr som trengs ønsker jeg og handle ett sted der selger har høy kompetanse på båt elektronikken, gode priser og ikke minst service og plikt oppfylende. Søker også etter en seilmaker som jeg kan bestille seil hos, som også har kompetansen til og komme med riktig anbefalling for mitt bruk (Langtur seiling). Jeg ønsker å bygge skute om til singel handed slik at jeg kan seile mye aleine. Takker masse for råd og anbefallinger Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 20.September.2021 Del på Facebook Svart 20.September.2021 Ta deg en tur til Seatronic i Moss. De ordner mesteparten på listen. Vet at @Bitteliten har gode erfaringer med å gjøre langturinnkjøpene der. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Hulda Svart 20.September.2021 Del på Facebook Svart 20.September.2021 Hulda har shoppet altfor mye hos Seatronic i Moss. Sett opp en liste. Ta oppsettet sammen med en av de ansatte hos Seatronic, få spikret spesifikasjonen på det du skal ha. Da starter forhandlingen om pris. Merk at akkurat nå går det en tilbudskampanje på Raymarine som avsluttes ganske snart. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.September.2021 Del på Facebook Svart 20.September.2021 Ja, de er bra 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.