Swingswong Startet 7.Oktober.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2021 Hei. Vurderer Multiplus i båten og lurer på om dere som har denne har lekt med sparefunksjonen? På hytta har vi en vanlig Victron 250w inverter. Når den står i sparemodus klarer den ikke oppdage LCD TV eller lading av PC. På Multiplus er denne funksjonen justerbar med tanke på antall watt som må trekkes før den starter. Link to post
Swingswong Svart 7.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2021 Et annet spørsmål også om denne. Kan den gi en utgang når batteriene lades? Jeg har 2 DCDC ladere fra startbatteriet til forbruk. Multiplus har en ladeutgang på 4A beregnet til startbatteriet. Jeg ønsker derfor ikke at DCDC ladene skal være aktive på landstrøm da DCDC trekker opptil 48A. Link to post
Swingswong Svart 7.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2021 Og vil den også fungere som skilletrafo? Link to post
Swingswong Svart 14.Oktober.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2021 Jeg bumper denne. Er det noen som har forsøkt å justere sin multiplus mtp sparefunksjonen? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn