Swingswong Startet 7.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2021 Hei. Vurderer Multiplus i båten og lurer på om dere som har denne har lekt med sparefunksjonen? På hytta har vi en vanlig Victron 250w inverter. Når den står i sparemodus klarer den ikke oppdage LCD TV eller lading av PC. På Multiplus er denne funksjonen justerbar med tanke på antall watt som må trekkes før den starter. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 7.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2021 Et annet spørsmål også om denne. Kan den gi en utgang når batteriene lades? Jeg har 2 DCDC ladere fra startbatteriet til forbruk. Multiplus har en ladeutgang på 4A beregnet til startbatteriet. Jeg ønsker derfor ikke at DCDC ladene skal være aktive på landstrøm da DCDC trekker opptil 48A. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 7.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2021 Og vil den også fungere som skilletrafo? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 14.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2021 Jeg bumper denne. Er det noen som har forsøkt å justere sin multiplus mtp sparefunksjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.