Mr Kalle Startet 13.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2021 (redigert) Har ferskvannskjørt motoren og tiltet den opp for å tømme motoren for vann. Når jeg skal tilte den ned kommer det bare klikking og tiltingen rører seg ikke. Sprayet motoren rikelig med konserveringsspray. Kan det ha noe med saken å gjøre? Tips for hva jeg kan gjøre? Redigert 13.Oktober.2021 av Mr Kalle Skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 13.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2021 Prøv å dunke på powertrim-motoren med et solid plastskaft eller lignende. Hvis det hjelper kan det være børstene. Det kan også være dårlig kontakt andre steder... Sitér dette innlegget Link to post
Mr Kalle Svart 13.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2021 (redigert) Dunking skal prøves. Andre tips mottas også med takl! Redigert 13.Oktober.2021 av Mr Kalle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mr Kalle Svart 13.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2021 Andre tips? Sitér dette innlegget Link to post
Mr Kalle Svart 23.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2021 Hvor finner jeg sikringen til tiltmotoren? Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 24.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2021 Det er vel to releer. Et for opp og et for ned. Går den bare opp så kan det det andre releet være ødelagt. Test evt å bytte om? Sitér dette innlegget Link to post
Mr Kalle Svart 11.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2022 snekkerbod skrev On 24.10.2021 at 16.22: Det er vel to releer. Et for opp og et for ned. Går den bare opp så kan det det andre releet være ødelagt. Test evt å bytte om? Må teste mer når våren kommer👍 Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 12.Januar.2022 Del på Facebook Svart 12.Januar.2022 Har byttet tiltmotor på begge de F50 eg har hatt. De står utsatt til...... Kjøpte uorginalt fra USA begge gangene. De har faktisk bedre konstruksjon enn de orginale og under halve prisen. De er i helstøpt plast. Ruster dårlig de.... Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 12.Januar.2022 Del på Facebook Svart 12.Januar.2022 jerognal skrev for 3 timer siden: Kjøpte uorginalt fra USA begge gangene. De har faktisk bedre konstruksjon enn de orginale og under halve prisen. De er i helstøpt plast. Ruster dårlig de.... Har du link/fabrikat på disse? Genialt hvis de har fått til å lage statorer med plast utvendig... Jeg har også kjøpt noen uoriginale, de ruster som bare det. Den siste har tatt kveld, antagelig ikke pga rust, men krever kraftige slag mot stator for å få liv i den, mistenker trøbbel med børstene. Denne holdt mindre enn 2 sesonger... Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 12.Januar.2022 Del på Facebook Svart 12.Januar.2022 Denne eg fikk sist: https://www.ebay.com/itm/174821606084 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.