Jump to content

Hammer båthenger, verdi?


Martine29

Recommended Posts

Jeg tenker den er verdt maks 9.000-, med forbehold om at den er i god stand. Personlig ville jeg nok ikke betalt mer enn 7.000-, 

 

Når det er sagt, så har jeg inntrykk av at prisen på eldre båthenger holder seg ganske bra. Om du ikke er desperat, så vil du nok kunne få en nyere henger for ca. samme pris om du er på hugget. F.eks 

https://finn.no/234400070

 

Redigert av Kjøttmeis (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det så jo ut til å være en godt holdt henger, uten rust. Da betyr ikke alder så mye tenker nå jeg.

Solid bygget ser den også ut til å være.

Så er det jo et stykke fra Trondheim til Halden da.. så det kan kjapt lønne seg å betale noen tusenlapper mer i nærområdet for ellers like objekter. Kjedelig er det også å kjøre 600km i 60;😀

En ny slik er nok over 20k

Så sjekk heller sparekontoen, Evt mastercardgrensa, så finner du hva du kan by 👍

 

Link to post
Share on other sites

dude skrev for 4 timer siden:

Solid bygget ser den også ut til å være.

Så er det jo et stykke fra Trondheim til Halden da.. så det kan kjapt lønne seg å betale noen tusenlapper mer i nærområdet for ellers like objekter. Kjedelig er det også å kjøre 600km i 60;😀

Regner med at du forstod at hengeren i Halden kun var et eksempel for å underbygge prisvurderingen.

 

Om TS likevel skulle bestemme seg for å kjøre 600km, så kan man heldigvis kjøre i 80km/t, med forbehold om at man ikke har fått med en båt på kjøpet;) 

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 8 timer siden:

Når det gjelder båthengere og påhengsmotorer må jeg faktisk si meg enig med @Mouche , tro det eller ei. Disse to tingene lønner det seg å kjøpe nytt. Bruktprisene er uforholdsmessig høye. 

 

Nåja. Det stemmer ikke alltid. Jeg hadde en nøyaktig lik Hammerhenger som TS. Kjempehenger. Knall kvalitet.

Solgte den med den forrige båten jeg hadde. Hengeren var noen år gammel, men "god som ny", til langt under nypris.

Jeg vil heller si det slik at nyprisene er uforholdsmessig høye.

 

Link to post
Share on other sites

Enig med deg Jannmar. Denne båthengeren er som ny. Det handler om å ta en liten sjekk før man handler og ihvertfall når det dreier seg om å kjøpe brukt båt. Mange forelsker seg og får helt tunnelsyn. Etterhvert ryr båt pengene ut og tilslutt tar båt eventyret slutt. Men vi lever vel i et bruk og kast samfunn, desverre. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...