Martine29 Startet 16.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2021 God morgen. Er det noen morgenfriske medlemmer som kan gi meg et tips hva jeg kan betale for denne båthengeren. Fra 1999 og alt funker, uten brems og registrert. Har vært benyttet til en Hansvik 18. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Hvor mange fot kan den ta? Totalvekt? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 16.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Max nyttelast 550 kg, lengde 530 og bredde 152. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 (redigert) Jeg tenker den er verdt maks 9.000-, med forbehold om at den er i god stand. Personlig ville jeg nok ikke betalt mer enn 7.000-, Når det er sagt, så har jeg inntrykk av at prisen på eldre båthenger holder seg ganske bra. Om du ikke er desperat, så vil du nok kunne få en nyere henger for ca. samme pris om du er på hugget. F.eks https://finn.no/234400070 Redigert 16.Oktober.2021 av Kjøttmeis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Det så jo ut til å være en godt holdt henger, uten rust. Da betyr ikke alder så mye tenker nå jeg. Solid bygget ser den også ut til å være. Så er det jo et stykke fra Trondheim til Halden da.. så det kan kjapt lønne seg å betale noen tusenlapper mer i nærområdet for ellers like objekter. Kjedelig er det også å kjøre 600km i 60;😀 En ny slik er nok over 20k Så sjekk heller sparekontoen, Evt mastercardgrensa, så finner du hva du kan by 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 dude skrev for 4 timer siden: Solid bygget ser den også ut til å være. Så er det jo et stykke fra Trondheim til Halden da.. så det kan kjapt lønne seg å betale noen tusenlapper mer i nærområdet for ellers like objekter. Kjedelig er det også å kjøre 600km i 60;😀 Regner med at du forstod at hengeren i Halden kun var et eksempel for å underbygge prisvurderingen. Om TS likevel skulle bestemme seg for å kjøre 600km, så kan man heldigvis kjøre i 80km/t, med forbehold om at man ikke har fått med en båt på kjøpet;) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Kjøttmeis skrev for 2 timer siden: Om TS likevel skulle bestemme seg for å kjøre 600km, så kan man heldigvis kjøre i 80km/t Nok et eksempel på at kjedelige fakta kan ødelegge en god røverhistorie :-) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 16.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Takker for gode tips men Haldentur gidder jeg ikke... Har samla noen tomflasker idag og henger er vel fortøyd i hagen med spring. Et h... vær her oppe. Ha en fin kveld. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Gratulerer 👍 Men ville du ikke si hva du måtte betale? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 16.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 5 storinga og 4 piggdekk 195/65-15 som jeg kjøpte tidligere i høst for 500. Mitt motto er at det alltid er noen der ute som trenger noe. Så kan Dude legge inn bud, ha ha Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 16.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2021 Når det gjelder båthengere og påhengsmotorer må jeg faktisk si meg enig med @Mouche , tro det eller ei. Disse to tingene lønner det seg å kjøpe nytt. Bruktprisene er uforholdsmessig høye. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Jannmar Svart 17.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Komodo skrev for 8 timer siden: Når det gjelder båthengere og påhengsmotorer må jeg faktisk si meg enig med @Mouche , tro det eller ei. Disse to tingene lønner det seg å kjøpe nytt. Bruktprisene er uforholdsmessig høye. Nåja. Det stemmer ikke alltid. Jeg hadde en nøyaktig lik Hammerhenger som TS. Kjempehenger. Knall kvalitet. Solgte den med den forrige båten jeg hadde. Hengeren var noen år gammel, men "god som ny", til langt under nypris. Jeg vil heller si det slik at nyprisene er uforholdsmessig høye. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 17.Oktober.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2021 Enig med deg Jannmar. Denne båthengeren er som ny. Det handler om å ta en liten sjekk før man handler og ihvertfall når det dreier seg om å kjøpe brukt båt. Mange forelsker seg og får helt tunnelsyn. Etterhvert ryr båt pengene ut og tilslutt tar båt eventyret slutt. Men vi lever vel i et bruk og kast samfunn, desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.