slaven Startet 31.Oktober.2021 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2021 Tenkte og ta disel til begge diselvarmarane på 1 slange.via en T.vil det funke? Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 31.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2021 Jeg har hat det i flere år og det har funger helt topp😊 en Mikuni luftvarmer og en weber vannvarmer på samme utak fra tanken. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 31.Oktober.2021 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2021 Mange gjør det slik og det fungerer helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 4.November.2021 Del på Facebook Svart 4.November.2021 Ja - god erfaring med luft og vannvarmer på samme. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkaptein Svart 5.November.2021 Del på Facebook Svart 5.November.2021 Jeg kjører eberspächer d5 luft vamer og eberspächer 4kW vann varmer på samme stigrør. Kjører begge samtidig og ikke opplevd problemer. Jeg monterte T splitt direkte mot stigrøret. Sitér dette innlegget Link to post
HansH Svart 5.November.2021 Del på Facebook Svart 5.November.2021 Hadde på forrige båt med 2 x 5kw. Funket helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.