Jump to content

Tips for vedlikehold av Mariner 10 hk, eller er den 15hk?


Frottis

Recommended Posts

Har nett kjøpt meg ein gamal Askeladden med ein 10hk mariner. Har eit par spørsmål eg håper nokon kan svare på ☺️
Er denne 10hk, eller 15hk - eller lett å «lage om» til 15hk?

Då eg henta denne så gjekk den greit, men litt fjusking på tomgang. Tenkjer ein rens på forgasser må til. Men er takknemlig for tips for vedlikehold. Korleis en skal fjerne dei kvite «groinga» på motor uten å ødelegge lakk på stamme? Korleis byter ein impeller på denne? Nokon som har linker til teikningar, datablad etc?  Og er det noko metode for å sjå om den er 10 eller 15hk?

Er takknemlig for alle tips ☺️👍

291FBA69-CFE0-4838-A0A4-D752AD1D1969.jpeg

BC9098DC-ABBA-4F2C-B507-5DCE06C816CD.jpeg

B495B661-42C0-4F31-940F-09070BAFEB93.jpeg

Link to post
Share on other sites

Hei. Drt ser ut som ein totaktar. Om det er ei metallplate mellom forgassar og motor så er motoren 10 hestar. Om du tek bort den plata, så har du femten hestar. 

Eg har ein liknande motor frå 2006. Ferskvasskøyring kvar gang eg set bort motoren, giroljeskift kvar haust, og eg tek av beninslangen, lar motoren køyra til den stoppar, om det er lenge til neste gang eg skal bruka motoren. 

 

Om du skal skifta impeller, så ver veeeeldig varsam så du ikkje knekk boltane. 

Link to post
Share on other sites

det er jo litt rart - 15kW=20hp

mulig den er satt sammen av deler fra forskjellige motorer og at platen er fra en annen motor?

jeg tenker impeller bør byttes hvert 4. år eller så. Oftere hvis motoren brukes mye. Girolje hver høst og kjør den helt tom for bensin før lagring. Hvis den ikke lagres helt tørt innendørs er det også en god idé med fogging oil før lagring.

Kan også være en idé å følge med på temperatur. Min gamle johnson 9.9/15 hadde problemer med kjøling og det viste seg at hele kjølesystemet var gjengrodd - kanskje pga litt dårlige rutiner på ferskvannskjøring. Jeg måtte av med topplokket og et deksel på siden av motoren for å få renset opp, i tillegg til ny impeller og ny termostat. Topplokket var også veldig bøyd og måtte planslipes (dette gjorde jeg selv med sandpapir på en glassplate)

Redigert av AMelbye (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...