Anton Buer Startet 7.November.2021 Del på Facebook Startet 7.November.2021 Hei! Da jeg kjøpte motoren ble det sagt at motoren kan først fjerne skive så den blir 15hk. Har gjort det, men nå skal motoren på et litt større båt så trenger litt ekstra kraft. Hvilke deler og hvordan går jeg den til å bli 20hk? Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7.November.2021 Del på Facebook Svart 7.November.2021 forgassebytte Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
nomen Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 Det stemmer, du må sette på en annen forgasser. Det hender en skjelden gang at de ligger til salgs på Finn, ellers koster den ca 3000,- ny fra forhandler. Vær obs på at de ser nesten helt like ut utvendig, men diameteren innvendig er tydelig større på 20hk gasseren. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Mr_Stian Svart 8.November.2021 Del på Facebook Svart 8.November.2021 Vi kjøpte forgasser da vi kjøpte ny båt nå i høst. Betalte da 2400 for 20hk forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.