Jump to content

Shipmate RS8300


Kobben

Recommended Posts

Har ein eldre VHF ombod, Shipmate RS8300, som i følge manualen skal kunne koplast til NMEA 0183. Det ser ut som det er ein AUX inngang med ei slags "telefonplugg" kopling med en 6 eller 4 pins plugg (sjå bilde under). Det eg lurer på er om nokon veit korleis eg koplar denne pluggen, det er vel berre to ledere som vert nytta her, men eg er usikker på kva kontakter dei skal koplast til. Er det nokon som veit det?

 

Kobben 

 

image.png.4866f3833edbf66844e972564190f97a.png

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Denne har NMEA 0183 version 1 (single ended). Bruksanvisningen er ikke så god, men jeg fant skjemategningen og der viser det at:

 

AUX (S6) pinne 3 RX+ skal kobles til NMEA A+

AUX (S6) pinne 4 RX- skal kolbles til signaljord

 

Hva skal du koble den til?

Du må sørge for at du kun sender GLL og GGA til den.

Link to post
Share on other sites

Takk dette var veldig nyttig, akkurat det eg var ute etter :-) Skal kople den til ein eldre Raytheon NAV 398, den skal vist kunne sende GLL og GGA (etter boka i alle fall). Har ei nyare multifinksjonmaskin for kart radar og ekkolodd, men tenkte det var greit å brue denne gamle gps'en til å få posisjonen inn på vhf'en

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...