Kobben Startet 8.November.2021 Link til dette innlegget Startet 8.November.2021 Har ein eldre VHF ombod, Shipmate RS8300, som i følge manualen skal kunne koplast til NMEA 0183. Det ser ut som det er ein AUX inngang med ei slags "telefonplugg" kopling med en 6 eller 4 pins plugg (sjå bilde under). Det eg lurer på er om nokon veit korleis eg koplar denne pluggen, det er vel berre to ledere som vert nytta her, men eg er usikker på kva kontakter dei skal koplast til. Er det nokon som veit det? Kobben Link to post
Ove T Svart 8.November.2021 Link til dette innlegget Svart 8.November.2021 Hej Här finns en bruksanvisning https://www.bruksanvisni.ng/simrad/rs8300-shipmate/bruksanvisning?p=4 Hälsningar Ove Link to post
shipahoy Svart 9.November.2021 Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Denne har NMEA 0183 version 1 (single ended). Bruksanvisningen er ikke så god, men jeg fant skjemategningen og der viser det at: AUX (S6) pinne 3 RX+ skal kobles til NMEA A+ AUX (S6) pinne 4 RX- skal kolbles til signaljord Hva skal du koble den til? Du må sørge for at du kun sender GLL og GGA til den. Link to post
Kobben Svart 9.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Takk dette var veldig nyttig, akkurat det eg var ute etter :-) Skal kople den til ein eldre Raytheon NAV 398, den skal vist kunne sende GLL og GGA (etter boka i alle fall). Har ei nyare multifinksjonmaskin for kart radar og ekkolodd, men tenkte det var greit å brue denne gamle gps'en til å få posisjonen inn på vhf'en Link to post
Kobben Svart 9.November.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Kvar fant du skjemateikninga eigentleg, har leita litt rundt på nette utan å finne den....? Link to post
shipahoy Svart 9.November.2021 Link til dette innlegget Svart 9.November.2021 Husker ikke hvor jeg fant den, men nå ligger den her. Hadde denne radioen i forrige båt. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn