Enzo Startet 6.Januar.2022 Del på Facebook Startet 6.Januar.2022 Jeg er interessert i en eller annen App eller noe jeg kan bruke på en PC-tablet for å kunne navigere direkte på nedlastede google Earth-bilder. Fant Ovitalmap men ser den ikke lenger støtter GE og Bing bilder så den utgår, noen som har tips om alternativer her ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 7.Januar.2022 Del på Facebook Svart 7.Januar.2022 Det går ikke an å åpne de i OpenCPN da? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Enzo Svart 8.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2022 enslagsgjest skrev for 22 timer siden: Det går ikke an å åpne de i OpenCPN da? Visstnok slutt på det etter at oppgradering av GE og at gamle versjoner ikke lenger virker Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 8.Januar.2022 Del på Facebook Svart 8.Januar.2022 Hej Det skall finnas möjligheter att få in satellitbilder i OpenCPN igen, verkar dock inte helt enkelt efter första titt. https://www.youtube.com/watch?v=kCDPn3KM918 Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.