Jump to content

Båtferie gadgets.


Ness erl

Recommended Posts

Maika skrev for 3 timer siden:

Hvor lang tid bruker den omtrent på en vanlig vask, hvor mye vann bruker den da, og vet du hvor mye den veier?

 

Jeg må først si at maskinen er fullstendig uten logikk. Den har én timer for vaskedelen (0-15 min tror jeg det var), og én timer for sentrifugen (0-5 min). Den har ingen sensor for om man har fylt vann, hvor mye vann man har fylt, om man har klær i osv. Ønsker man å vaske eller sentrifugere flere ganger så er det ingenting å veien for det. Da er det bare å vri opp timeren på nytt.

 

Det er ikke behov for å fylle på mer vann enn det som får klærne til å flyte, og rotoren i bunn til å "slenge de rundt". Om jeg husker rett så er det 20 liter vann som maksimalt går i vaskekammeret før det renner ut gjennom en overløpsåpning. (Kan eventuelt kontrollmåle dette om ønskelig) Etter en runde med vask så kjører vi som regel en runde med bare rent vann for skylling. 

 

Vaskemaskinene tilsvarende denne er typisk et kina-produkt som det produseres mange modeller av med ørsmå forskjeller. Fant en her hos CDON.com:

https://cdon.no/husholdningsapparater/mini-vaskemaskin-4-5-kg-med-sentrifuge-3-5-kg-hvit-p71529661

Vekten her er oppgitt til 14,5 kg. Hele maskinen er i plast.

 

Her er en video fra YouTube:

https://youtu.be/TvjwAgxlqcg

 

 

Link to post
Share on other sites

On 4/23/2024 at 10:28 AM, Hulda said:

Pensjonister:

Stor bankkonto

Øretelefoner

Nettbrett

Nok medisiner

Internet

Pils, 0 %

Rødvin

Portvin

Vodka

Whisky

Glemt badetøyet hjemme

 

Ikke mange som støtter meg her.

Bortsett fra bankkontoen, så er jeg med 100%

Link to post
Share on other sites

Hulda skrev On 23.4.2024 at 10.28:

Ikke mange som støtter meg her.

Nei det er helt sikkert da pilsen skal ha prosenter...hvordan skal man ellers holde oppe promillen?

Edit. Skjønte det nå. Det er bare å fortsette på lista de så ordner den biten seg.
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...