Christina 3 Startet 9.Februar.2022 Del på Facebook Startet 9.Februar.2022 Hei. Skal skifte pakningssett på disse. Noen som har gjort det ? Hvor får jeg tak i verktøy for å skru ut innmaten ? Må jeg skru av oljerøret på siden ? Drev er tatt av..... Vh Christina Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 9.Februar.2022 Del på Facebook Svart 9.Februar.2022 Har du tydelige lekkasjer ut av sylinderne? Eller «bare» problemer med drev som siger eller ikke vil opp? Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Christina 3 Svart 9.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2022 (redigert) Hei. Jeg ser at det lekker litt på de to innerste sylindrene...har 2 drev. Men også at styrbord drev siger inn i masjfart. Redigert 9.Februar.2022 av Christina 3 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 9.Februar.2022 Del på Facebook Svart 9.Februar.2022 Jeg gjorde denne øvelsen på et SX-M i fjor høst. Om dine sylindre ligner på mine vil jeg klassifisere følgende verktøy som helt nødvendig: https://www.amazon.com/gp/aw/d/B081BSRGWD?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title Parret med en latmannsarm med 1/2" feste og en skrustikke gjorde denne kort prosess på endelokkene. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.