sjøløve Startet 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2022 (redigert) Hei dere. Noen som har erfaring med mooring whips? Ser veldig praktisk ut på YouTube. Redigert 12.Februar.2022 av sjøløve (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Hva er det? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Kanalkapteinen Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Hyttenaboen har slik til sin ca 20 fot skjærgårdsjeep. Helt genialt. Den ligger utsatt til når det blåser fra sør, og kan da få en meter sjø rett inn fra sida, men det har gått helt greit. Det verste som kan skje er jo at de ryker, og da legger båten seg inn til brygga der du uansett har fendere. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Kallethekid Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 Jeg har brukt slike. Funker bra mot den konstante gnissingen som fendrer gir. Husk at det er store krefter på innfestingen og man må bruke gode skruer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.