potetkjeller Startet 14.Mars.2022 Del på Facebook Startet 14.Mars.2022 God dag! Er vell på tide og få båten klar og tenker og ta oljeskift osv. Men er det nåken som kan svare på ka olje eg skal ha på ein Yanmar 4jh-tbe 55hk? Og er det nåken andre ting eg burde kjøpe inn når eg først er i gong? Tenker og ta den på slipp for og hive på ny zink og bunnstoff i samme slengen. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 14.Mars.2022 Del på Facebook Svart 14.Mars.2022 15-40 mineralsk olje. Sitér dette innlegget Link to post
potetkjeller Svart 14.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2022 Takker for svar! Veit vell ikkje tilfeldigvis kor mongen liter som skal på den? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Mars.2022 Del på Facebook Svart 14.Mars.2022 6,5 liter, og i servicemanualen finner du alt du lurer på om den motoren. http://sagaforumet.com/yanmar-manual/4JHE/manual.pdf Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kweelhouse Svart 14.Mars.2022 Del på Facebook Svart 14.Mars.2022 1 hour ago, potetkjeller said: Takker for svar! Veit vell ikkje tilfeldigvis kor mongen liter som skal på den? Det blir liggende igjen endel i bunnpanna, du får ikke opp alt, må regne med at du får opp 4,5 -5 liter Sitér dette innlegget Link to post
potetkjeller Svart 14.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2022 Takker for svar! Er vell ikkje nåken her som veit om forhandler som har filter osv i Haugesund/Stord område? Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 14.Mars.2022 Del på Facebook Svart 14.Mars.2022 http://www.batxtra.no/ Haugaland Fjord & Fritid AS Flotmyrgata 201 5525 Haugesund Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 15.Mars.2022 Del på Facebook Svart 15.Mars.2022 Du får rimelig olje hos Felleskjøpet eller Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.