AskeladdenC65 Startet 28.Mars.2022 Del på Facebook Startet 28.Mars.2022 Noen som vet om det er mulig og bruke Tec-7 på Pioner båt? Polyetylen er visst plastmaterialet. Skal lime fast noe på innsiden av båten. Altså ingen reparasjon 😂 står på Tec-7 tuben att det må taes en limetest på visse plastmaterialer. Men noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 28.Mars.2022 Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 (redigert) Nei. Forresten første treff på google om du skriver overskriften din der, med link direkte til produsenten. Relekta | Relekta (tec7.no) Redigert 28.Mars.2022 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
enslagsgjest Svart 28.Mars.2022 Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 Her må du nok fram med loddebolten Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Komodo Svart 28.Mars.2022 Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 tec7, og andre fugemasser, limer dårlig til PE. Men det kommer jo an på hvor stor kraft det skal holde, og hvor farlig det er hvis det ramler av. Du kan kompensere noe for dårlig holdfasthet ved å øke arealet, f.eks. lime på en større plate som du skrur i. Men som @enslagsgjest er inne på, det beste er å sveise. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ask Svart 28.Mars.2022 Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 Hei. Eg har ei gamal steadyjolla som var skada i akterspeglet. Tidlegare eigar hadde gjort fleire mislykka forsøk på å reparera skadane med sveising. Eg bora nokre hol rundt skadane, og spraya inn byggskum. Deretter klinte eg både skum, og området rundt skadane, med Tec7/Sika. Dette er 10-12 år sidan, og Tec7/Sika-en sit enno. Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 29.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2022 Takk for svar. Tenke bare og lime fast stangholder og koppholder. Må finne på noe lurt 👍😂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.