Jomes Startet 8.April.2022 Del på Facebook Startet 8.April.2022 Hei. Dieselfilterholderen på min BMC 2,52 liter der har gjenger til lufteskruen og returen vært forsøkt fikset, så ser ut til at jeg må finne på noe annet. Noen som vet om disse gjengene er standard metriske eller i tommer, og om jeg eventuelt kan kjøpe hvilken som helst holder? Det er to skruehull på hver side, og et på toppen . Var en som skulle fikse for meg men gikk att dundas desverre. Typisk , og noe hver vår 😥 Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
løve Svart 9.April.2022 Del på Facebook Svart 9.April.2022 Tror du muligens kan bruke standard CAV filterholder. skru ut den du har å prøv i en båtbutikk. evt. Ringe til Økonomideler i Sarpsborg Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 11.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2022 Økonomideler, Sarpsborg er redningen igjen. . Standard CAV filterholder blei bra. Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.