Jump to content

Hvor ble båtene av?

Martine29

Recommended Posts

Har vært lite rapporter fra folk som er på tur denne påsken. Er vel stort sett bare noen sjøspeidere på tur til England som lar høre fra seg. Ikke det at det er noe bare, bare dog. 

Det må da være noen som er ute på påsketur i år også. Vanligvis kommer det rapporter fra Koster, fra sørlandskysten og ulike steder rund om. 

Selv ble jeg liggende værfast i palmehelga når jeg hadde mulighet for å dra på tur. Nå har påskeværet kommet til Trøndelag med all sin prakt, og jeg sitter hjemme fordi guttungen jobber i påska og har behov for transport til og fra hver eneste dag. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Ida Marie III skrev for 17 timer siden:

Etter denne testen ... ble påsketuren i båten avbrutt....

Jeg må nøye meg med å se båten fra stuevinduet...😖😖😖😖

Ja fordi testen er positiv eller fordi du er for sjuk? Positiv test aleine er ingen grunn til å sitte hjemme lenger. Om du er sjuk så god bedring. Det ordner seg 👍

Cerberus skrev for 2 timer siden:

Ja fordi testen er positiv eller fordi du er for sjuk? Positiv test aleine er ingen grunn til å sitte hjemme lenger. Om du er sjuk så god bedring. Det ordner seg 👍

Nei, jeg merker det godt, feber,tung i hodet, og hoste...fryser og svetter om en annen.. men langt bedre i dag...👍

Komodo skrev 24 minutter siden:

Men hvis det bildet viser utsikten fra stuevinduet så er det kanskje like greit :eek:

Jo, det er utsikten fra stuen...

Men fremdeles ville jeg foretrukket båtliv ute i øyene disse fine vårdagene..😉

Rusler nok ned i båten en tur senere i dag, og oljer noe teak..

Det smitter vel ikke etter 3 dagen om jeg har forstått rett..

NilsPils skrev for 3 timer siden:

Jeg gikk med båten fra Oslo til Hankøsundet på Langfredag. Det var sol og nesten havblikk, men nesten ikke en eneste fritidsbåt å se under veis . . .

Flott, da har vi fjorden for oss selv :giggle:

Jeg var også en tur ute langfredag, kjørte en tur for å sokne etter teiner. Tror jeg telte fire båter på vei inn til Skjærhalden i løpet av tre timer, til tross for at det som du nevner var ekstremt pent vær.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...