Martine29 Startet 13.April.2022 Del på Facebook Startet 13.April.2022 Jeg bor kloss inntil sjøen mellom Trondheim og Øygarden utenfor... Og hvor blir det av fritidsbåter som tidligere fosset ut av fjorden i disse tider. De er borte.. Vi kan vel ikke skylde på covid lenger Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Snøværet? 25 kr literen? Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 (redigert) Femhundretusen hytter? Redigert 14.April.2022 av ydalir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 14.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2022 (redigert) Rettelse. En seilbåt ut fjorden igår. Og artig å legge merke til ca 350 har sett på tråden men ingen som har noen synspunkter. Hvem er det egentlig som skal"underholde" hvem her inne? Redigert 14.April.2022 av Martine29 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Blir du det da denne gangen. Nyskjerrigheten er vel større enn kunnskapen 🤪 Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 14.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2022 (redigert) God påske. Fint her idag. Redigert 14.April.2022 av Martine29 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Har vært lite rapporter fra folk som er på tur denne påsken. Er vel stort sett bare noen sjøspeidere på tur til England som lar høre fra seg. Ikke det at det er noe bare, bare dog. Det må da være noen som er ute på påsketur i år også. Vanligvis kommer det rapporter fra Koster, fra sørlandskysten og ulike steder rund om. Selv ble jeg liggende værfast i palmehelga når jeg hadde mulighet for å dra på tur. Nå har påskeværet kommet til Trøndelag med all sin prakt, og jeg sitter hjemme fordi guttungen jobber i påska og har behov for transport til og fra hver eneste dag. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Lars H. Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Nå er ikke bildet fra Trøndelag, men på Oscarsborg i Oslofjorden ser det ihvertfall ut at folk har forstått at det er båtsesong. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ida Marie III Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Kommer nok an på hvor i landet en befinner seg...utsikten fra flybridgen akkurat nå...full havn... Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Mye båter i Ryfylkefjordene også. I gjestehavna nedenfor villaen vår er det allerede full havn. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Godt å høre at det er noen som har kommet seg utpå. Flere bilder og rapporter skader ikke 🙂 @Ida Marie III Ligger dere i Bakkasund? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Landcrab Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Fire ledige plasser på Ekenäs, Sydkoster. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 15.April.2022 Del på Facebook Svart 15.April.2022 Brigg skrev for 11 timer siden: Godt å høre at det er noen som har kommet seg utpå. Flere bilder og rapporter skader ikke 🙂 @Ida Marie III Ligger dere i Bakkasund? Riktig Brigg Litt tåke i morgentimene...men nå er solen på vei igjennom.. Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 15.April.2022 Del på Facebook Svart 15.April.2022 Her i Fitjarøyane er det mye båt. Vi ligger 9 båter bare på Smedholmen😀 Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Trophy Svart 15.April.2022 Del på Facebook Svart 15.April.2022 Min ligger desverre i båsen måtte reise til Spania som barnevakt i et bryllup, men fin temperatur Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Vestlandssong Svart 16.April.2022 Del på Facebook Svart 16.April.2022 På Fedje ligg me 5-6 båter i dag, var vel oppe i 8 på det meste i går. 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.April.2022 Del på Facebook Svart 16.April.2022 Strömstad nokså fullt. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 16.April.2022 Del på Facebook Svart 16.April.2022 Det ligger 2-300 båter på Grilstad Marina i Trondheim. 90% av dem har ikke rørt på seg siden i fjor høst. Men det tar vel løs snart. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 16.April.2022 Del på Facebook Svart 16.April.2022 Etter denne testen ... ble påsketuren i båten avbrutt.... Jeg må nøye meg med å se båten fra stuevinduet...😖😖😖😖 Sitér dette innlegget Link to post
LAKA Svart 16.April.2022 Del på Facebook Svart 16.April.2022 Skartveit Gjestehavn i går ettermiddag. Nesten full havn og et yrende folkeliv. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 17.April.2022 Del på Facebook Svart 17.April.2022 Ida Marie III skrev for 17 timer siden: Etter denne testen ... ble påsketuren i båten avbrutt.... Jeg må nøye meg med å se båten fra stuevinduet...😖😖😖😖 Ja fordi testen er positiv eller fordi du er for sjuk? Positiv test aleine er ingen grunn til å sitte hjemme lenger. Om du er sjuk så god bedring. Det ordner seg 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.April.2022 Del på Facebook Svart 17.April.2022 Ida Marie III skrev for 19 timer siden: Jeg må nøye meg med å se båten fra stuevinduet...😖😖😖😖 Men hvis det bildet viser utsikten fra stuevinduet så er det kanskje like greit Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ida Marie III Svart 17.April.2022 Del på Facebook Svart 17.April.2022 Cerberus skrev for 2 timer siden: Ja fordi testen er positiv eller fordi du er for sjuk? Positiv test aleine er ingen grunn til å sitte hjemme lenger. Om du er sjuk så god bedring. Det ordner seg 👍 Nei, jeg merker det godt, feber,tung i hodet, og hoste...fryser og svetter om en annen.. men langt bedre i dag...👍 Komodo skrev 24 minutter siden: Men hvis det bildet viser utsikten fra stuevinduet så er det kanskje like greit Jo, det er utsikten fra stuen... Men fremdeles ville jeg foretrukket båtliv ute i øyene disse fine vårdagene..😉 Rusler nok ned i båten en tur senere i dag, og oljer noe teak.. Det smitter vel ikke etter 3 dagen om jeg har forstått rett.. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.April.2022 Del på Facebook Svart 17.April.2022 Jeg gikk med båten fra Oslo til Hankøsundet på Langfredag. Det var sol og nesten havblikk, men nesten ikke en eneste fritidsbåt å se under veis . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 17.April.2022 Del på Facebook Svart 17.April.2022 NilsPils skrev for 3 timer siden: Jeg gikk med båten fra Oslo til Hankøsundet på Langfredag. Det var sol og nesten havblikk, men nesten ikke en eneste fritidsbåt å se under veis . . . Flott, da har vi fjorden for oss selv Jeg var også en tur ute langfredag, kjørte en tur for å sokne etter teiner. Tror jeg telte fire båter på vei inn til Skjærhalden i løpet av tre timer, til tross for at det som du nevner var ekstremt pent vær. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.