sol8akk Startet 14.April.2022 Del på Facebook Startet 14.April.2022 Skal bytte matepumpe på min VP MD21, og i den forbindelse ser jeg at plastpakningen er sprukket. Hva slags materiale kan jeg lage ny pakning av? Vil kork fungere for diesel? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Hei, du må forandre på overskriften på posten din før den blir slettet. Ta gjerne en titt på forumreglene :) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
index Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Pakning mellom motor og pumpe vil ikke se diesel. Alt som tåler olje vil være OK. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sol8akk Svart 14.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2022 Tusen Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.