MRG Startet 19.April.2022 Del på Facebook Startet 19.April.2022 Har bytta ein propellaksling med 0,35mm kast / avvik på kon. Mest på grunn av at eg vil ha det 100% Har hatt den i båt som går i 30knop, så spørsmålet er om denne likevel er heilt kurant for andre installasjonar. 50mm rustfri aksling, 2,5m lang. 1:10 kon med kile. Kile i andre enden også. Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 19.April.2022 Del på Facebook Svart 19.April.2022 Kan ikke svare på om den er brukbar i saktegående båt, men jeg vet mange setter stor pris på å finne slikt i containere rundtom. Fint emne for å dreie seg ting. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 20.April.2022 Del på Facebook Svart 20.April.2022 Bare å legge den ut på Finn, så får du ett kjapt og ærlig svar på om dette er noe folk vil kjøpe😉 Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Komodo Svart 20.April.2022 Del på Facebook Svart 20.April.2022 Den kan sikkert brukes. Men jeg ville nok rettet den, selv om det er til en saktegående båt. Ellers er det jo som @Timmeeh sier fine dreieemner. Men obs på at disse akslene ofte ikke er austenittiske. Egner seg altså ikke til alt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
dieselfan Svart 20.April.2022 Del på Facebook Svart 20.April.2022 To tanker... ingen av de er produsert på et supermarked... Av akselen din kan jeg lage 3stk S50 sveisegrinder til hurtigfester for gravemaskiner (det er noe som "alle" må ha) Statistisk vil knekken i akselen ligge like bak konen, og da er det en relativt smal sak å remaskinere konen og den er klar for et nytt liv... Sitér dette innlegget Link to post
Lady E Svart 21.April.2022 Del på Facebook Svart 21.April.2022 Hei. Har sendt deg en melding. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.