sigdy Startet 24.April.2022 Del på Facebook Startet 24.April.2022 Jeg har funnet et mulig prosjekt i markedet, dvs en 38 fots trawlertype. Båten er beskrevet med fuktskader i dekk og på flybridge, tydeligvis helt inn i kjernen. Finnes der noen med erfaring fra slikt arbeid som har noen fakta/ råd å bidra med? Er dette uoverkommelig? Bør jeg holde meg laaaangt unna? Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 24.April.2022 Del på Facebook Svart 24.April.2022 Det kan bli en stor jobb, anbefaler å se f.eks Mads på Sail Life som fikset dette på sin 38 fots seilbåt: https://youtube.com/playlist?list=PLQyv5OlNbA-rWsymK6ER1Ryk-AXV74IVG Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.April.2022 Del på Facebook Svart 24.April.2022 Det der er for spesielt interesserte. Verdien av jobben overstiger trolig verdien av båten. Selv om den er priset til kr. 1,00. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 24.April.2022 Del på Facebook Svart 24.April.2022 Er dette glassfiber med balsakjerne eller hvilket materiale er båten? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 25.April.2022 Del på Facebook Svart 25.April.2022 Selger har starta på denne jobben så vidt eg forstår,er nok fult mulig å få dette til,men pris på båten må vera der etter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.