Lazyjack Startet 5.Mai.2022 Del på Facebook Startet 5.Mai.2022 Er det vanlig at verksteder/marinaer låner ut propeller for å kunne finne optimale propeller for en båt? Man kan jo ikke holde på og kjøpe propeller i 10-tusen kroners klassen for å prøve? Jeg holder til i Horten og har et par-tre verksteder ikke for langt unna. Kan selvsagt ringe dem men tenkte å spørre om erfaringer her først. Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp16.5 Svart 5.Mai.2022 Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 når jeg kjøpte ny motor for 20 år siden tok jeg med båten til forhandleren noen måneder etter og fikk de til å teste den med turteller. De byttet deretter propell gratis for å matche båten. Men om du får låne propell for å prøve - jeg aner ikke.. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 5.Mai.2022 Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Sist jeg kjøpte ny E-tec så prøvde jeg 3 alternativer, men det er nok veldig avhengig av hvor presset de er og om de har rette propeller tilgjengelig. Generelt så tror jeg det er store forskjeller på hvordan forskjellige forhandlere håndterer slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Mai.2022 Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Jeg kjøpte påhenger hos Ravns Garage. Han var klokkeklar på at jeg skulle ha en propell som var riktig i forhold til båten. Hvis propellen jeg fikk med var feil, var det bare å komme tilbake og bytte. Enestående service der altså! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lazyjack Svart 5.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Ved nykjøp høres dette rimelig ut men jeg kommer altså med en gammel båt og det beste de kan håpe på er at jeg kjøper propeller av dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.