Jump to content

Sommerferie Tromsø-Tønsberg med båt - går drømmen i oppfyllelse?


Gabi

Recommended Posts

@Gabi Har lest tråden din fra første post, veldig fin tråd, takk for turen og ikke minst takk for fine bilder og skildringer.

Den siste uken har vi vært på roadtrip og på mandag var vi faktisk i Mandal hvor vi overnattet til tirsdag. Når jeg så i dag skulle oppdatere meg på din tråd og leste at dere også kom inn til Mandal mandag kveld så måtte jeg sjekke bildene mine og jammen tror jeg at det tilfeldig er bilde av dere som legger til på det ene bildet. Bildet er tatt 21:44 mandag kveld. Hadde jeg vist det var dere så hadde jeg selvfølgelig kommet bort å hilst på :thumbsup:

Hilsen en som bor rett nord-vest for Stauper :wink:

 

image.png.30324902c22ee6a4bae6e3807d8effba.png

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev On 5.8.2022 at 23.35:

Tusen takk for en meget bra tråd. 👍

Tusen takk! Det var koselig å høre!😊

 

Barbaria skrev for 21 timer siden:

Jeg droppet dagens båtarbeid og har i steden brukt mesteparten av formiddagen til å lese igjennom hele tråden. Tusen takk for en solid dose med norsk kyst og mange fine bilder samt gode beskrivelser fra turen 👍

Så fint å få slike tilbakemeldinger!👍 Vi ønsket å prioritere spesielle steder og helst der det ikke er så lett å komme til med bil, så det har vært gøy!

 

xr4ti skrev 1 time siden:

Når jeg så i dag skulle oppdatere meg på din tråd og leste at dere også kom inn til Mandal mandag kveld så måtte jeg sjekke bildene mine og jammen tror jeg at det tilfeldig er bilde av dere som legger til på det ene bildet. Bildet er tatt 21:44 mandag kveld. Hadde jeg vist det var dere så hadde jeg selvfølgelig kommet bort å hilst på :thumbsup:

Ja, det er visst oss! Vi måtte time bølger og vær over Lista og Lindesnes samt mørkets frembrudd så da ble det såpass sent! Akkurat fortøyd der på det bildet! Hadde vært hyggelig med besøk, men ikke så lett å se at det var oss som kom! Setter pris på at du tenkte på oss!👍😊

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...