clasjo Startet 20.Mai.2022 Del på Facebook Startet 20.Mai.2022 Det lekker kaldt sjøvann når motor sviver fra det som jeg tror er Seawater drain i bakkant av motoren under eksos. Mer enn bare drypping. Er det noen som har erfaring med dette? Kan man skifte evt. pakninger osv. uten å ta ut motor? Vanskelig å komme til? Bildet er fra hvit motor og jeg har svart, men jeg mener det er lik plassering. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 20.Mai.2022 Del på Facebook Svart 20.Mai.2022 Løsne slange. Se at det ikke er korusjon på tilkoblingene. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 20.Mai.2022 Del på Facebook Svart 20.Mai.2022 Det er ingen pakninger her. Kun slange. Sitér dette innlegget Link to post
clasjo Svart 20.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2022 (redigert) Skjønner, men fikk tatt et bilde og lekkasjen kommer ikke fra noen slange. Dette er på siden/undersiden av der slangen kommer inn. Redigert 20.Mai.2022 av clasjo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.