svasp Startet 29.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2022 Hei,er det noen som har efaring med å montere utvendig svinger for ekkolodd på cabincruiser, f.eks NB 870? Link to post
Cerberus Svart 29.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2022 Aksling med propell foran akterspeil kan du bare glemme hekksvinger. Du får vel så rimelige gjennomgående type. Link to post
Timmeeh Svart 29.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2022 Det blir mye forstyrrelser, da har du mer igjen for å lime den innvendig i skroget. Foran alt som forstyrrer signalet. Link to post
svasp Svart 30.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2022 OK,takk for tipsene. Link to post
abbor Svart 30.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2022 Gjennomgående svinger nær kjølen foran alle forstyrrelser er hva som anbefales for en slik båt. Link to post
nomen Svart 30.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2022 (redigert) Min erfaring er at det går helt fint å montere en utvendig svinger bak hekken, ihvertfall på min Skarpnes 30. Jeg monterte den på ett av stagene som støtter badeplattformen, og har ikke hatt problemer siden. Blir kanskje annerledes på planende båter Redigert 30.Mai.2022 av nomen (see edit history) Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn