Jump to content

Lars H. Gratulerer med dagen


Amorosa

Recommended Posts

Gratulerer med dagen Lars! :flag:

 

Det blir også et nytt liv å snart bli pensjonist. Du er vel frisk og rask og har mange jern i ilden, så det går nok veldig bra. Kan nok hende at du etter hvert kan savne det sosial på jobb.... .

Det blir vel masse båt, båt, båt ....? :lol:

 

Lykke til med feiringen, og i livet som pensjonist!

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye!

 

Tenk på all den tid du nå får til båt! :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer på etterskudd Lars!

 

Men hva skal du gjøre nå i vinter da, med båten på land og uten jobb? Blir en brå overgang dette... Men lykke til uansett! Selv om det ikke ble pensjonisttid i Stavanger. :wink:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Så har den dagen kommet at du skal snart gå til din siste lunsjpause, snart motta den siste lønnslipp, rydde vekk litt bilder fra pulten, lukke vinduet og døren for så å gå ut

 

og nyte friheten, den litt kalde luften og hjernen skal bare tenke på BÅT (nesten da)

 

:flag: Gratulerer som førtidspensjonist :flag:

 

og måtte dere alle tre få mange herlige nydelige år sammen rundt :sailing:

 

Sees på Kommers til våren med "avtalen" vår

Link to post
Share on other sites

Gratulerer (?) så mye Lars, lykke til med pensjonist-tilværelsen.

 

Man kan undres, med hvorfor jeg setter et spørsmålstegn, og det er på grunn av at jeg har møtt mange pensjonister som uttaler :

 

Det er forferdelig travelt å være pensjonist/det er travelt å ha fri hele dagene. Mange undres over hvordan de egentlig fikk tid til å gjøre alt det som skulle gjøres, selv nå når man har fri?????????

 

Derfor Lars, gratulerer med å komme inn i en travel tid, jeg er sikker på at du er kar om å bruke tida fornuftig og kose deg voldsomt :wink:

Link to post
Share on other sites

Garatulerer, det er sikkert en undelig følelse. :flag:

Yepp, det er det.

 

Har nå renset internett PC'n for alt privat og levert HD for PC'n på konfidensielt lukket nett til IT-avd. for destruksjon! Kontoret begynner å gi en hul lyd når jeg prater med noen. Bildet av fruen og skipshunden er i stresskofferten. kake er spist både i går og i dag, og blomster og "noe annet fint" står klar til å ta med hjem. Det "noe annet fint" er på flaske. På etiketten står det:

Lagavulin

Single Islay Malt Whiskey

Aged 16 Years

Scotch Whiskey

 

Høres godt ut!

 

Så nå står det stort sett bare igjen å ta en runde for å si "ha det" til kollegaer og å gå innom sikkerhetsoffiseren for å levere ID kort og bli sjekket ut.

 

Når jeg kommer hjem blir det skinkestek med rødvin til. Og hva skal jeg gjøre som pensjonist?

Jo, den første uken skal jeg sitte i gyngestolen, og deretter skal jeg begynne å gynge!

 

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med morgendagen Lars!!

 

Regner med at den F-16 'en som testfløy her i dag var til ære for deg! Testing av trykk&rystelser på små batterier etc :-)

 

Jo, den første uken skal jeg sitte i gyngestolen, og deretter skal jeg begynne å gynge!

 

Lars H.

Men, jeg trodde ikke det var plass for en gyngestol på "gutterommet" ditt??

 

:-) steinar

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye! :flag:

 

For en småbarnsfar uten egen fritid høres det med gyngestolen riktig behagelig ut!! :lol:

 

 

[ Det "noe annet fint" er på flaske. På etiketten står det:

Lagavulin

Single Islay Malt Whiskey

Aged 16 Years

Scotch Whiskey

 

Høres godt ut!

 

Lars H.

Den var du heldig med! Etter min oppfatning verdens beste Whiskey! Den lukter som om du sitter midt i bålet, men smaker som fløte! Nam nam!!

:cheers:

Link to post
Share on other sites

For en småbarnsfar uten egen fritid høres det med gyngestolen riktig behagelig ut!!

 

Fritid, det er tida fra småen løper ut på kjøkkenet og blir stille, til du hører noe KNASE i gølvet.

Gjennomsnittelig omlag 25 sekunder+-.

 

Forøvrig ønsker også jeg Lars H lykke til, i sin nye karriere som pensjonist.

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Fritid, det er tida fra småen løper ut på kjøkkenet og blir stille, til du hører noe KNASE i gølvet.

Gjennomsnittelig omlag 25 sekunder+-.

 

Suzuki

:lol: Lett å kjenne seg igjen i den ja! Godt å høre at flere har det på samme måte, da er det altså ikke bare oppdragelsen det er noe galt med..... :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...