MatsRO Startet 21.Juni.2022 Del på Facebook Startet 21.Juni.2022 Har problemer med at motor av og til ikkje vil gå skikkelig. Når eg gir på, rister motor mer en normalt og oppnår lite turtall. Med andre ord så fusker den. Dette gjelder fri gass, forover og under bakking. Problemet kan vere fra oppstart eller etter at eg har sakket ned og går på sakte eller tom gang. Det går som regel over enten av seg sjølv eller ved at eg jager på gassen et par ganger. Har byttet plugger men problemet vedvarer. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Juni.2022 Del på Facebook Svart 22.Juni.2022 Jeg har hatt det samme problemet med min. Ikke sikkert det er årsaken, men etter et par tette rens av forgasseren så har den oppført seg fint. Håper det varer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MatsRO Svart 22.Juni.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2022 Ok, er verdt å sjekke ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.