Gudrun Startet 4.Juli.2022 Del på Facebook Startet 4.Juli.2022 (redigert) Har en tilårskommen Flojet spylepumpe som har stått i ro de siste 3 årene. Skulle prøve den i helgen, men null liv. Sikringen ser hel ut. Skal måle den. Ja og ved strømtilkobling pumpe for sikkerhets skyld. Regnet så grusom i går kveld og i dag det ble med tanken. Er det noe mer vi "dødelige" kan gjøre for å sjekke uten å plukke den fra hverandre? Den heter Flojet wash down pump Mod R 4325-143. 12 volt, 12 amp, 17l/minuttet Ser den selges ennå av Marineshop.no. https://www.marineshop.no/flojet/115136/flojet-spylepumpe-17l-min-12v Lagt til: Ser det er flere som har den på nettsidene sine, men alle, inklusiv marinehop, har den ikke på lager og uviss dato for levering...... Redigert 4.Juli.2022 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 4.Juli.2022 Del på Facebook Svart 4.Juli.2022 Tipper det er trykkbryteren som har satt seg. Prøv å bytt denne. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 5.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2022 Takker for den bellen! Er det en norsk importør på det pumpemerket? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 5.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2022 Fant ut av det. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Juli.2022 Del på Facebook Svart 5.Juli.2022 Og feilen var? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Gudrun Svart 5.Juli.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2022 Hvor bestille.. Gammel feil følger fortsatt.. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.Juli.2022 Del på Facebook Svart 5.Juli.2022 Ahh, trodde feilen var løst. Jeg kjøpte min hos Stokken Båt og Motor, men det er mange som forhandler disse. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
JonnyBoy Svart 5.Juli.2022 Del på Facebook Svart 5.Juli.2022 (redigert) Jeg har en Flojet pumpe som går tregt og brenner sikringen. Mistenker at lageret i pumpeenheten er defekt. Har bestilt rep.sett for overhaling, men det ligger fortsatt i Posten så jeg har ikke fått bekreftet feilen. https://www.westsystem.no/p/16684 Så vidt jeg har funnet ut, passer dette settet til både Flojet og Jabsco. Redigert 5.Juli.2022 av JonnyBoy (see edit history) Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.