Czyszczykiewicz Startet 21.August.2022 Del på Facebook Startet 21.August.2022 Hei. Jeg kjøpte en Arimar 360 Topline. Forrige eieren instalerte en gps knopmåler fra biltema https://www.biltema.no/batutstyr/elektrisk-utstyr/maleinstrumenter/knopmaler-gps-2000037264 . På biltema sitt nettside står det at den digitale skjermen er skal viset kurset, men hos meg teller den opp til en tilfelig tall og stopper. Noen ganger teller den også bakover og oppover igjen. Aner noen hva den egentelig gjør/skal gjøre? Kommentar fra moderator: Tittel, Spørsmål om digital skjerm på Biltema knopmåler, redigert. Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 21.August.2022 Del på Facebook Svart 21.August.2022 Har du prøvd måleren i fart? Det står i bruksanvisningen at den ikke virker når båten ikke er i bevegelse. Kanskje den bare teller tiden dataen er frosset? Sitér dette innlegget Link to post
Czyszczykiewicz Svart 21.August.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2022 Kallethekid skrev for 1 time siden: Har du prøvd måleren i fart? Ja. Jeg måtte skru den av og på før den virka Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.