Kanalkapteinen Startet 22.August.2022 Link til dette innlegget Startet 22.August.2022 (redigert) Båten vi har nå, har disse små 2kg p2012 primusflaskene. Kan de fylles igjen, eller er det bruk og kast? Ny flaske er jo latterlig dyrt… Redigert 22.August.2022 av Kanalkapteinen (see edit history) Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
mawilu Svart 22.August.2022 Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 De kan fylles Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 22.August.2022 Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Byttes på mange bensinstasjoner Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 22.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Bra! Har googla en del, men finner bare info om å kjøpe nye. Får høre litt hos de lokale stasjonene her. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Jenny II Svart 22.August.2022 Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Ble de ikke kalt Statoil-flasker i sin tid? Jeg bytter mine på den lokale Cricle K-stasjonen til 249 spenn. Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 23.August.2022 Link til dette innlegget Svart 23.August.2022 Jeg har pleid å bytte dem hos Tess. Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 23.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2022 Jenny II skrev for 12 timer siden: Ble de ikke kalt Statoil-flasker i sin tid? Jeg bytter mine på den lokale Cricle K-stasjonen til 249 spenn. Bra tips! Tar turen til nærmese Circle-K og spør litt :) Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Kanalkapteinen Svart 24.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Kan melde om at nærmeste Circle-K hadde slike flasker, betalte 245,- for å bytte i ei full flaske. Så skulle jeg bare ønske at disse flaskene også kom i kompositt, så man slapp ei stålflaske som ruster... Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Roger jo Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Kanalkapteinen skrev 1 time siden: Så skulle jeg bare ønske at disse flaskene også kom i kompositt, så man slapp ei stålflaske som ruster... Den rekker vel ikke å ruste en bytter jo til ny hver gang den er tom. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
marius Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 I min ungdom hadde jeg deltidsjobb på en Norolstasjon som senere ble til Statoil, da fylte vi gass på disse flaskene direkte mens kunden ventet. Det luktet propangass når fyllingen pågikk og det var ikke den kjekkeste oppgaven jeg visste om. Det var før HMS var oppfunnet. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 HMS? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kanalkapteinen Svart 24.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Roger jo skrev for 2 timer siden: Den rekker vel ikke å ruste en bytter jo til ny hver gang den er tom. Den som stod i nå har stått der i tre sesonger, og reserveflaska som står lagret i et rom på badeplattformen hadde også rustet godt Vi griller mye og spiser en del i land, så gassforbruket er ikke det helt store... @marius den lokale Norol var ekte vare, med større utvalg av tennplugger og viftereimer enn det Biltema har i dag. Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Roger jo Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Kanalkapteinen skrev for 1 time siden: Vi griller mye og spiser en del i land, så gassforbruket er ikke det helt store... Kjøp gassgril og få opp forbruket , Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kanalkapteinen Svart 25.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2022 @Roger jo ?? Nei, her er det kull som gjelder? Men jeg får steike mer bacon til frokost neste år, tenker jeg ? Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Roger jo Svart 25.August.2022 Link til dette innlegget Svart 25.August.2022 Kanalkapteinen skrev 4 minutter siden: Nei, her er det kull som gjelder? Kull og tennvæske Det smaker beder med Gass og Rødvin Måtte bare Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Haba Svart 25.August.2022 Link til dette innlegget Svart 25.August.2022 Viste gassflaske er ikke statoilflaske. Statoilflasken er gul. Sitér dette innlegget Link to post
BåtGeir Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Sist jeg fylte mine var på LPG. 4 slike flasker og 550 kroner for alle 4. De fyller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.