Båtkari Startet 29.August.2022 Link til dette innlegget Startet 29.August.2022 Det kommer røyk ut av motoren min. Se vedlagt bilde. Jeg har tegnet gult rundt røyken. Hva kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
Kanalkapteinen Svart 29.August.2022 Link til dette innlegget Svart 29.August.2022 Hei @Båtkariog velkommen til forumet ? Anbefaler å endre tittel på tråden til å også si noe om motortype du har. F.eks. «Problemer med røyk fra min VP 31A.» hvis det var en slik motor du hadde. Hvilken motor har du? Har den greit med gjennomstrømning av kjølevann? Er det damp eller røyk? Lukt? Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
shipahoy Svart 29.August.2022 Link til dette innlegget Svart 29.August.2022 Ut fra bildet så ville jeg tippe at det er lekkasje fra eksosalbuen. Den blander eksos og kjølevann, og varer ikke evig. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.August.2022 Link til dette innlegget Svart 29.August.2022 Ser ut som Bowman kombinert eksosmanifold/varmeveksler. Bedre bilde og detaljert info vil gi bedre svar. Sitér dette innlegget Link to post
Haizea Svart 31.August.2022 Link til dette innlegget Svart 31.August.2022 Kan det være at røyken kommer ut luftfilter/luftinntak. Da er ventilene ikke tett. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.August.2022 Link til dette innlegget Svart 31.August.2022 Blandebendet er nokså rustet. Som over, mer info om installasjon, alder, etc. vil gi bedre svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.