K.I.S.S. Startet 23.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 23.Oktober.2022 VP.MD40 med skarpe bankelyder ved full belastning og pådrag , men uten belasting fult pådrag ingen skarpe bankelyder , kan det væer giret Det er min bror som har disse problemene . Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2022 K.I.S.S. skrev 33 minutter siden: VP.MD40 med skarpe bankelyder ved full belastning og pådrag , men uten belasting fult pådrag ingen skarpe bankelyder , kan det væer giret Det er min bror som har disse problemene . Sett en skrutrekker mot øret og flytt deg rundt slik at den andre enden av trekkeren står mot ulike deler av motor og gear. Det vil kunne hjelpe deg til å bedre lokalisere hvor lyden kommer fra. Sitér dette innlegget Link to post
K.I.S.S. Svart 23.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2022 det rare er at det bare er når han kjører for fult ned belasting og full turtall og ikke når han ruser opp motren til fult turtall da er det ikke en eneste ulyd Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 23.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2022 Muligens demperplata? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
K.I.S.S. Svart 23.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2022 Min Bror fikk en mekanikker om bord, fant årsaken, i følge han var det en motorlabb var helt løs og att en pakning på eksosmanifoilen var defekt. Får referat etter rep. over helgen. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2022 K.I.S.S. skrev 1 time siden: Min Bror fikk en mekanikker om bord, fant årsaken, i følge han var det en motorlabb var helt løs og att en pakning på eksosmanifoilen var defekt. Får referat etter rep. over helgen. Flott at feilen ble funnet og ikke minst at du melder tilbake 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.