Jump to content

7 år gammel redningsflåte: Seago Raft GX4. Ta service eller vurdere ny?


dennrick

Recommended Posts

Brigg skrev 43 minutter siden:

Tenkte at man måtte ha noe som var spesiallagd og som åpnet seg på riktig måte, men man kan kanskje gjøre det så enkelt og satse på at flåten spærer posen ja?

Code0 skrev 1 minutt siden:

jeg lurer på hvor man får nye bånd til å ha rundt skallet på harde flåter, som skal ryke ved utløsning. 

Da fikk jeg en ny ting å lure på også ;)

Link to post
Share on other sites

Havelle skrev for 2 timer siden:

og satse på at flåten spærer posen


Kreftene i disse flåtene når de blåses opp er destruktive. Det skal være langt mer solid enn en plastpose for å stå i mot. 
 

Men en utfordring kan være å få det lufttett rundt utløsersnora som må gå gjennom posen på en eller annen måte. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Code0 skrev for 2 timer siden:

jeg lurer på hvor man får nye bånd til å ha rundt skallet på harde flåter, som skal ryke ved utløsning. 


Kutte båndet pent før åpning. Etter pakking lages hull i hver ende av båndet som låses med en strips. Ved neste gangs åpning kuttes stripsen. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...