Dilemma Startet 31.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2022 Hei. Har ett panel som vedlagt bilde på som sikringen ikke virker på lenger. Noen som vet hvordan jeg kan utbedre dette? Har prøvd å dra lett i den og vri uten at noe skjer. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 31.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2022 (redigert) Automatsikring,det du ser er sikringen skru av ringen så er den løs byttes fra baksiden størrelse står på siden.søker du automatsikring båt på nett ser du bildet.regner med at du har prøvd å trykke den inn for resett Redigert 31.Oktober.2022 av mawilu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dilemma Svart 31.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2022 mawilu skrev 32 minutter siden: Automatsikring,det du ser er sikringen skru av ringen så er den løs byttes fra baksiden størrelse står på siden.søker du automatsikring båt på nett ser du bildet.regner med at du har prøvd å trykke den inn for resett Ja jeg har trykt inn uten at den holder seg inne. Da skal jeg prøve det som du beskriver:) Takk for kjapt svar Sitér dette innlegget Link to post
hansa82 Svart 31.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2022 Kan det være en kortslutning på kretsen som gjør at den ikke holder seg inne? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.