simon_a Startet 17.Februar.2023 Del på Facebook Startet 17.Februar.2023 Hei igjen! De av dere som vet hvem jeg er vet at jeg har bygget en velfungerende Glen l zip.. Denne passer utmerket for mitt behov ivassdraget den ferdes😃. However, Jeg bor i en by med mye sjø, og synes det hadde være morsomt med noe som kan ferdes i litt mer sjø og bølger en hva Zip’en trives i….. Jeg skal bygge Glen L geronimo, ,,, kona vet ingenting! Men tegninger er bestillt. Denne tråden vil også bli lang, sikkert med dårlige oppdateringer med langt mellom hver oppdatering.Men dette blir nummer to for meg, og litt erfaring har jeg. Om det lar seg gjøre snakker vi her om powertover mercury..Dersom det ikke lar seg gjøre går jeg for Yamaha. Jeg hjelper mer en gjerne andre som vil prøve et bygg... stay tuned for epoxy, mahogny, glans og motoreventyr Slimy Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Komodo Svart 17.Februar.2023 Del på Facebook Svart 17.Februar.2023 Kult! Men hvorfor to tråder? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Buster L Mercury Svart 22.Februar Del på Facebook Svart 22.Februar Hvordan endte historien? Fant hun ut at du hadde bestilt tegninger? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.Februar Del på Facebook Svart 22.Februar Komodo skrev On 17.2.2023 at 15.05: Kult! Men hvorfor to tråder? Sist innom 17.februar 2023. Spørs om kona fant det ut litt for tidlig Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Februar Del på Facebook Svart 22.Februar bellen skrev for 2 timer siden: Sist innom 17.februar 2023. Spørs om kona fant det ut litt for tidlig Mulig. Nå ble det jo lovet at tråden skulle bli lang. Kanskje ikke i antall innlegg, men i tid Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.