Jump to content

Bo i båt i Kristiansand området - både sommer og vinter

mosby

Recommended Posts

Hei,

Jeg leier per dags dato i Kristiansand gjestehavn, men vurdere sterkt å flytte til annen havn i fremtiden om det er noe bedre alternativer. Er det noen andre som bor i båtene sine året rundt i Krsand området som er tilgjengelig for en liten prat kanskje over telefon med tips og råd?

Største problemet slik jeg ser det er:

1. Strømprisen, tilgang på vann

2. Lov til å faktisk bo der, tror enkelte tøyer denne regelen litt?

3. Sentralt nok?

mosby skrev 45 minutter siden:

Hva nøyaktig pris blir er høyst usikkert, men blir garantert dyrt for min del, så ender nok med å selge båten og flytter tilbake på land :(

Hva er grensa for din del da? Jeg betaler 4,50kr/kW i havna hvor jeg bor, men sparer jo heldigvis litt på andre felt, som kompensasjon.

mosby skrev 49 minutter siden:

Kristiansand gjestehavn skal inn på ny avtale når det gjelder strøm og ser ut som det blir spot pris på strøm. Hva nøyaktig pris blir er høyst usikkert, men blir garantert dyrt for min del, så ender nok med å selge båten og flytter tilbake på land :(

Har Kristiansand havn sponset dere på strøm frem til nå, siden dere ikke har betalt spotpris?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...