mosby Startet 27.Februar.2023 Del på Facebook Startet 27.Februar.2023 Hei, Jeg leier per dags dato i Kristiansand gjestehavn, men vurdere sterkt å flytte til annen havn i fremtiden om det er noe bedre alternativer. Er det noen andre som bor i båtene sine året rundt i Krsand området som er tilgjengelig for en liten prat kanskje over telefon med tips og råd? Største problemet slik jeg ser det er: 1. Strømprisen, tilgang på vann 2. Lov til å faktisk bo der, tror enkelte tøyer denne regelen litt? 3. Sentralt nok? Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 28.Februar.2023 Del på Facebook Svart 28.Februar.2023 Jeg har også plass i Kristiansand gjestehavn i vinter og forstår godt at du ønsker deg et bedre alternativ. Jeg er bare i båten innimellom, men jeg er stadig bekymret for skader. Jeg hadde gjerne sett at kommunen hadde beskyttet denne havnen bedre, for bortsett fra at det er værhardt så er det bra der. Sitér dette innlegget Link to post
mosby Svart 2.Mars.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2023 Kristiansand gjestehavn skal inn på ny avtale når det gjelder strøm og ser ut som det blir spot pris på strøm. Hva nøyaktig pris blir er høyst usikkert, men blir garantert dyrt for min del, så ender nok med å selge båten og flytter tilbake på land :( Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 2.Mars.2023 Del på Facebook Svart 2.Mars.2023 mosby skrev 45 minutter siden: Hva nøyaktig pris blir er høyst usikkert, men blir garantert dyrt for min del, så ender nok med å selge båten og flytter tilbake på land :( Hva er grensa for din del da? Jeg betaler 4,50kr/kW i havna hvor jeg bor, men sparer jo heldigvis litt på andre felt, som kompensasjon. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Mars.2023 Del på Facebook Svart 2.Mars.2023 mosby skrev 49 minutter siden: Kristiansand gjestehavn skal inn på ny avtale når det gjelder strøm og ser ut som det blir spot pris på strøm. Hva nøyaktig pris blir er høyst usikkert, men blir garantert dyrt for min del, så ender nok med å selge båten og flytter tilbake på land :( Har Kristiansand havn sponset dere på strøm frem til nå, siden dere ikke har betalt spotpris? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
finnmarken Svart 2.Mars.2023 Del på Facebook Svart 2.Mars.2023 Det er ikke strømmåler der. Tror de som bor der betaler kr 750,-/mnd i strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 2.Mars.2023 Del på Facebook Svart 2.Mars.2023 finnmarken skrev for 1 time siden: Tror de som bor der betaler kr 750,-/mnd i strøm. Det ville jeg sagt er en ganske grei pris, langt bedre enn hos meg i alle fall☺️ Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 5.Mars.2023 Del på Facebook Svart 5.Mars.2023 Ja, jeg har ikke forsøkt å regne på det, men det er nok dårlig butikk for Kristiansand gjestehavn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.