Hekri Startet 19.Mars.2023 Del på Facebook Startet 19.Mars.2023 Noen som vet hvordan verktøyet for å trekke ut oljesilen ser ut? Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Hekri Svart 21.Mars.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2023 Takk @Kweelhouse , jeg satt i en bolt og banket forsiktig fra alle sider, så løsnet lokket. Stb satt veldig hardt. Oljekjølere er rengjort, og all olja er tømt. Jeg stusset litt over at olja er mye svartere enn jeg forventet. Har med stor interesse fulgt @kdtran 's triste gearkasse-prosjekt, og vil nødig repetere dette. Jeg er redd svart olje kan bety slitte clutcher. Har veldig dårlige bilder av olja. Ifbm ny olje: Noen som har erfaringer med spesielle oljemerker (sae30) til Twin Disc 507-1 kassene??? Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Kweelhouse Svart 21.Mars.2023 Del på Facebook Svart 21.Mars.2023 1 hour ago, Hekri said: Takk @Kweelhouse , jeg satt i en bolt og banket forsiktig fra alle sider, så løsnet lokket. Stb satt veldig hardt. Oljekjølere er rengjort, og all olja er tømt. Jeg stusset litt over at olja er mye svartere enn jeg forventet. Har med stor interesse fulgt @kdtran 's triste gearkasse-prosjekt, og vil nødig repetere dette. Jeg er redd svart olje kan bety slitte clutcher. Har veldig dårlige bilder av olja. Ifbm ny olje: Noen som har erfaringer med spesielle oljemerker (sae30) til Twin Disc 507-1 kassene??? Du finner hele service manualen her: https://www.dieselpartsdirect.com/documents/twin-disc/mg-507-1-service-manual.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.