Jump to content

Snakk om respekt for tråd/poll


Jon-Kåre

Recommended Posts

Ja snakk om her tar anonym ansvar og starter en poll, samtidlig presiserer han at det kun ere vote og ingen diskusjonstråd. Hva skjer jo noen starter diskusjonene med engang. Mangel på respekt synes jeg. :headbang:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Ja snakk om her tar anonym ansvar og starter en poll, samtidlig presiserer han at det kun ere vote og ingen diskusjonstråd. Hva skjer jo noen starter diskusjonene med engang. Mangel på respekt synes jeg. :headbang:

 

Du må gjerne ta det personlig, men det er lov å gjøre en feil uten å ta helt av.

Dessuten heter det vel å stemme og ikke vote. Ikke vet jeg hva vote er?

 

Beklager så mye!

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Ingen harde følelser bare syntes det ble en smule unødvendig å starte diskusjonen når ha skrev kun en vote (engelsk for å stemme)

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Er det noe galt i å begrunne sin stemmegivning, da? Det er jo det vi pleier å gjøre når det er en poll på gang.

Det æ`kke en poll - det er en vote! :boxing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Var ikke dette med respekt for andres tråder noe som kom frem i en annen hot tråd her?. Når anonym skriver ikke diskusjon men kun vote så respekterer man det. Det er iallefall det jeg prøvde å si med å starte denne tråden.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Var ikke dette med respekt for andres tråder noe som kom frem i en annen hot tråd her?. Når anonym skriver ikke diskusjon men kun vote så respekterer man det. Det er iallefall det jeg prøvde å si med å starte denne tråden.

Men du kan da ikke si at det er et tegn på manglende respekt om man begrunner sin avstemning?

Blir litt flisespikkeri. Man trenger jo to for å diskutere - en kommentar kan stå uimotsagt.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Var det vits å starte egen tråd for dette da ?

Må være den minst kontruktive tråden i BP's historie.......

Hvor skal denne plasseres i Emneoversikten.........

Please, slett denne tråden ! :headbang:

JOda mulig du har rett men hvis det ikke er slik at man kan bli litt irritert så får jeg be om at jeg blir slettet som medlem samtidlig med tråden. Skal vi si det på en annen måte hvorfor bry seg om noe som helst. man trenger vel ikke diskutere hvis man ikke er enig

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Voten - pollen - avstemmingen - eller hva en skal kalle det, er for det første håpløs når det ikke er satt en siste dato for stemming (eller er det noe jeg har oversett??)

 

Uansett....

Enda mer meningsløs blir det når en vet at noen personer minst har dobbeltstemmer og en selv kan sette seg i en slik possisjon at en kan ha så mange stemmer en bare gidder...

Link to post
Share on other sites

..., men herre jerremias folkens, nå har vi lite å prate om.....

 

M/Y Ellen Marie

 

Bare drøye 4 mnd. til sjøsetting! :sailing:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Og når jeg sier HOPP så skal alle HOPPE

Gjorde det, akkurat som du sa. Fikk fryktelig kjeft av QB som ble forstyrret akkurat i den spennende avslutningen av "Jakten på Kjærligheten" :rolleyes: Får vel sette meg ned med en cigarr og cognac for å roe nervene igjen, og se hvem av dere kranglefanter som først får blått øge.

 

Skjærp dokkar!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Hvis det ikke snart blir slutt på all aggresjonen og surheten som utgytes for tiden, får heller en eller annen starte en egen "F**en i He**ete"-tråd; hvori alle kan blåse ut det de har å skrike om. Så kan man holde fred og almindelig sivilitet i de andre trådene. Det har vært alt for mye usakligheter og aggresivt tull de siste ukene.

Kan ikke dy meg.

Da foreslår jeg at denne tråden døpes om til :

"Svarer på Snakk om respekt for tråd/poll" + "F**en i He**ete"-tråd"

:lol::lol::lol::sailing:

 

 

Link to post
Share on other sites

Hvis det er slik du mener man kvitter seg med aggresjon så tror jeg f.. steke for he.... du har misforstått min gode man. At mann skal føle seg mobbet for å ha startet en tråd trodde jeg ikke jeg skulle få oppleve her. Har tråden truffet deg på noe vis eller hva er problemet? xxx xxxxx (sensurert av høflighet

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Gjorde det, akkurat som du sa. Fikk fryktelig kjeft av QB som ble forstyrret akkurat i den spennende avslutningen av "Jakten på Kjærligheten" :rolleyes: Får vel sette meg ned med en cigarr og cognac for å roe nervene igjen, og se hvem av dere kranglefanter som først får blått øge.

 

Skjærp dokkar!!

Trengte vel ikke å hoppe fra høyskapet da Skipper Worse? Kunne du ikke nøyd deg med å hoppe fra gulvteppet? :cheers:

Link to post
Share on other sites

Du trenger ikke sensurere for min del, jonkare. Sitatet var klippet fra en annen tråd.

Den var myntet på jolo, Ingar sin sneik seg inneimellom mens jeg svarte men den går til han og. Dette begynner å bli barnslig

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Nå er jege engang slik at når det starter skjevt forblir jeg der en stund å med tanke på innleggene dine tidligere i tråden så hellet jeg mere over mot at du var spydig men men vi stopper det der så jolo og Ingar :cheers:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Ja snakk om her tar anonym ansvar og starter en poll, samtidlig presiserer han at det kun ere vote og ingen diskusjonstråd. Hva skjer jo noen starter diskusjonene med engang. Mangel på respekt synes jeg. :headbang:

Seriøst... Nå må folk snart få båtene på vannet, for nå er det mye sure oppstøt her... :nono:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...