Jump to content

Snakk om respekt for tråd/poll


Jon-Kåre

Recommended Posts

Her legger jeg opp en tråd som vel i bunn og grunn går på å diskutere å ha respekt for andres tråder (det var mitt utgangspunkt) og hva kommer inn i tråden. Jo en diskusjon som det allerede er en annen tråd som passer bedre til snakk om disse sure oppstøtene. Enten diskuterer vi dette med respekt og hva vi synes om det i denne tråden eller så lar vi tråden være

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Dette er nå engang et diskusjonsforum, og dersom man legger ut et innlegg/vote/poll (stryk det som ikke passer) , så må man da forvente at folk svarer på det hvis de finner det interessant. Nesten så jeg syns det er mer respektløst å legge ut noe , og så skrive at ingen får lov til å kommentere emnet.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Her legger jeg opp en tråd som vel i bunn og grunn går på å diskutere å ha respekt for andres tråder (det var mitt utgangspunkt) og hva kommer inn i tråden. Jo en diskusjon som det allerede er en annen tråd som passer bedre til snakk om disse sure oppstøtene. Enten diskuterer vi dette med respekt og hva vi synes om det i denne tråden eller så lar vi tråden være

Sånn, det var din mening :wink:

Jeg sier som Obelix: Bind Trubadurix og kom med villsvina!

 

mvh

 

M.

Marna

Link to post
Share on other sites

Dette blir rett og slett for dumt.

 

Nå tar jeg meg en tur på fjorden i stedet. Å diskutere i en slik sammenheng blir rett og slett for dumt.

 

Nå sier flertallet nok en gang at forandring av forumet ikke frister. Så blir det ingen forandring da.

 

Kom tilbake med forslaget om noen år.

 

La oss prate båt og båtliv. Der er vi i alle fall på hjemmebane, alle som en!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hallo astor jeg har ikke diskutert verken for eller imot forandringer her, jeg ber bare om litt respekt for det som er hovedpoenget til tråden. Så da får du heller forklare hva som er for dumt for som jeg sier denne tråden handler ikke hverken om flertall, forandringer av forum eller om jeg skal komme tilbake med forslag om forandringer til neste år. Jeg er ikke den som har bedt om forandring. :drink: og ha en fin tur på havet/fjorden

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...