Jump to content

"Lurium" for å unngå aksling og propell?

Havlengt

Recommended Posts

Det nermar seg sjøsetjing - og som alltid, kvernar spekulatoren på kva tiltak ein skal prøva på akslingar og propellar for å unngå groe.

Eg har brukt autosol kombinert med blankpolering, men synest ikkje resultatet står til innsatsen. På baugpropellen har eg brukt Jotun sin drevspray dei siste åra, 

det ser unekteleg ut for at denne har ein viss effekt.

Er det nokon som brukar drevspray på aksling og bronse / messingpropellar og har erfaringar å dela?

Eventuelle andre positive erfaringar er sjølvsagt også interessant å høyra om.

Eg er fullt klar over at beste medisin er hyppig bruk av båten..!

Hei, jeg bruker selvpolerende bunnstoff på alt (unntatt på sink da, hehe) under vannlinjen. Har aksling og messingpropell, og 400hk/25kn på maks. Jeg rengjør skikkelig, matter ned med 240 eller 120-papir og avfetter, før jeg har på bunnstoff. Jeg har nesten ikke noe rur/groing på propell og aksling i det hele tatt; og vi har bare 50-60 motortimer i året. Båten ligger på vannet fra mai til oktober, stort sett indre Oslofjord.

Har testa ut mye rart på raske båter med rustfrie propeller. Beste enkleste løsning til nå, er og puss propell til ønsket finish og spray med en billig klarlakk, Biltema? Ikke målt merket noe spesielt forandring.

Bruk klarlakk så er du mest sikker på at det ikke inneholde metaller som tuller det til. Kan Gro noe, men sitter så løst at det meste går av ved bruk.

Redigert av bmwmaxi (see edit history)
Havlengt skrev On 24.4.2023 at 9.23:

Det nermar seg sjøsetjing - og som alltid, kvernar spekulatoren på kva tiltak ein skal prøva på akslingar og propellar for å unngå groe.

Eg har brukt autosol kombinert med blankpolering, men synest ikkje resultatet står til innsatsen. På baugpropellen har eg brukt Jotun sin drevspray dei siste åra, 

det ser unekteleg ut for at denne har ein viss effekt.

Er det nokon som brukar drevspray på aksling og bronse / messingpropellar og har erfaringar å dela?

Eventuelle andre positive erfaringar er sjølvsagt også interessant å høyra om.

Eg er fullt klar over at beste medisin er hyppig bruk av båten..!

Propdefender er et godt alternativ. Fungerer som keramisk coating, men ment til formålet ?

Ser at overskrifta er noko villedande..:giggle: Forstår ikkje heilt korleis dette har gått til, men no får eg ikkje redigert overskrifta, - fins det ein metode for dette? 

Anyway,  Ser propspeed og propdefender er nevnt. - Fungerer desse og er dei haldbare over to sesongar?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...