Øllekølla Startet 7.Mai.2023 Del på Facebook Startet 7.Mai.2023 Har en del hvit bleking skit som sitter godt på vinduskarmene hva anbefaler der for å rense de? På en scand Nordic. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Mai.2023 Del på Facebook Svart 7.Mai.2023 Har samme fenomen på vår Viksund fra 1984. Dette er nok et symptom på at båten begynner å bli gammel. Vindusrammene er av eloksert aluminium, og det er begrenset hva man kan gjøre. Men du kan få det vesentlig bedre ved å polere med det samme stoffet som du bruker på gelcoaten. Påfører du litt voks etterpå også, så bidrar du til å forlenge livet på elokseringen. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Amea Svart 8.Mai.2023 Del på Facebook Svart 8.Mai.2023 Jeg ville forsøkt med polytrol på et lite område og se om det gir ønsket effekt. Har ikke prøvd det på eloksert alu før, men det kan iflg. produsent brukes på så mangt. Har også hørt folk si at det ikke må brukes på hvit gelcoat, uten at jeg vet hvorfor. De har sikkert erfaring som tilsier at det kan være lurt å ikke søle for mye. Sitér dette innlegget Link to post
Sommer2022 Svart 8.Mai.2023 Del på Facebook Svart 8.Mai.2023 Sliter med akkurat det samme på min Nordic. Jeg smører litt vaselinolje på disse med jevne mellomrom gjennom sesongen, da ser de mye bedre ut. Bruker bare en liten klut fuktet med vaselinolje og drar over, tar fem min:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.