SALINA17 Startet 14.Mai.2023 Del på Facebook Startet 14.Mai.2023 Har en 10hk Mercury viking 2001 mod med ett slitt å ripete motordeksel. Har fått tak i ett motordeksel i fra en Mercury 10hk 2006mod. Passer det på min motor? Kommentar fra moderator: Opprinnelig tittel, Mercury 10 viking 2001 var ikke iht reglene for titler. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 14.Mai.2023 Del på Facebook Svart 14.Mai.2023 (redigert) For det første bør du lage en overskrift som forteller litt om hva saken gjelder, ikke bare hva slags motor det er. For det andre synes jeg det var litt rart å spørre om et deksel passer når du skriver at du har både motor og deksel. Hadde det bort et spørsmål fra en som har tenkt å kjøpe et slikt deksel til motoren sin og ønsker å unngå bomtur så hadde det vært et mer naturlig spørsmål. Har forøvrig selv vært eier av Mercury i ca 2 måneder ifjor og der var det helt andre bekymringer enn riper i deksel. Men skulle jeg hatt motoren hele garantitiden så ville det nok blitt mange riper i dekselet pga mange turer i bagasjerommet til og fra verksted. Redigert 14.Mai.2023 av 19 fot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 20.Mai.2023 Del på Facebook Svart 20.Mai.2023 For å gi deg et greit svar på det. Ja det passer, Mercury og Mariner 10 Viking 2-takt er like motorer. Gode motorer, har eid opp til flere av de Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.