Lars H. Svart 3.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2023 Pequod skrev for 5 timer siden: Takk for turen! Hyggelig å treffe på dere i år også! Takker selv, det blir en tradisjon å møtes etter hvert. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
TerjeFjern Svart 4.September.2023 Link til dette innlegget Svart 4.September.2023 Inspirerende da jeg har lignende planer når jeg selv blir pensjonist om ca 485 dager... Link to post
NilsPils Svart 4.September.2023 Link til dette innlegget Svart 4.September.2023 TerjeFjern skrev for 2 timer siden: Inspirerende da jeg har lignende planer når jeg selv blir pensjonist om ca 485 dager... Da er det snart midtvinters. Du venter kanskje noen daget til og starter om våren . .? God tur . . Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
TerjeFjern Svart 5.September.2023 Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 NilsPils skrev for 21 timer siden: Da er det snart midtvinters. Du venter kanskje noen daget til og starter om våren . .? God tur . . Klart det , må vente til isen går osv :-) Link to post
Lars H. Svart 5.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Vel hjemme, så var noe av det første som måtte gjøres å ta en tur til frisøren som jeg ikke hadde vært hos siden i slutten av april. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 5.September.2023 Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Ok, men har du klipt hekken? Link to post
Lars H. Svart 5.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Nå har jeg ikke noen hekk, men jeg har så vidt gått løs på min lille rekkehushage. Plenen er ihvertfall klippet. Men det er et ork å komme igang med sol og 25gr. når en har "levet langsomt" i 3 måneder. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn