Magne_F Startet 25.Mai.2023 Del på Facebook Startet 25.Mai.2023 Hei. Jeg skal bytte ut plotter + annen elektronikk i seilbåten, og valget nå står mellom Raymarine Axiom Pro eller Axiom+. Plotteren sitter i en pod under bordet, et stykke unna styreposisjonene, så jeg regner med at jeg kjøper fjernkontroll uansett hvilke jeg velger. Noen som har noen erfaringer, eller råd i forbindelse med valget? Mvh Magne Sitér dette innlegget Link to post
Viknes 6BY Svart 26.Mai.2023 Del på Facebook Svart 26.Mai.2023 Axiom + er det beste valget. Axiom pro har innebygd 1KW ekkolodd modul. Axiom+ er en kraftpakke. I seilbåt Axiom+, i motorbåt, fiskebåt Axiom pro. Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart 26.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2023 Takker for svar. Ble en Axiom+. Starter med å rive ut alt gammelt i morgen 😊 Sitér dette innlegget Link to post
seilofil Svart 26.Mai.2023 Del på Facebook Svart 26.Mai.2023 Har brukt en slik 12 tommer siden den kom er meget fornøyd med den, har den koblet mot alt av instrumenter som er i en seilbåt, også trådløst mot tv. Har brukt den i varierende vær uten problemer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.